DOA SUPAYA SUAMI ATAU ISTERI DAN ANAK YANG DEGIL/DERHAKA KEMBALI KEPANGKAL JALAN.




السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Maaf dan ampun kepada pembaca blog ini yang belum dapat captain balas email anda kerana terlalu ramai yang meminta doa-doa untuk mengatasi masalah rumahtangga. Memang captain tak terbalas email anda. In shaa Allah, captain akan melayan anda suatu masa nanti terutama kepada mereka-mereka yang telah menghantar dan meluahkan masalah berkaitan masalah keluarga, masalah suami yang curang, suami kaki judi dan lain-lain. 

Mungkin Allah SWT sedang menguji keimanan dan kesabaran anda ketika ini. Jangan cepat mengalah dan pasrahlah terhadap ujian-Nya kerana sabar itu separuh daripada iman. Banyak ayat-ayat Al-Quran yang boleh diamalkan selepas solat dibaca agar suami atau isteri yang telah melampaui batasan kembali kepangkuan anda. Baca sekurang-kurang 3 atau 7 kali setiap kali solat sambil mengharapkan Allah SWT memberi hidayah kepada anda dan pasangan anda. Semuga memperolehi kebahagiaan dunia dan akhirat. Amin

Surah Ali Imran Ayat 200

Maksudnya:

Wahai orang-orang yang beriman! Bersabarlah kamu (menghadapi segala kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berkebajikan), dan kuatkanlah kesabaran kamu lebih daripada kesabaran musuh, di medan perjuangan), dan bersedialah (dengan kekuatan pertahanan di daerah-daerah sempadan) serta bertaqwalah kamu kepada Allah supaya, kamu berjaya (mencapai kemenangan).

Sekian wasallam.

Share on Google Plus

About Captain

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment