DOA PENUNDUK DAN JUGA PERISAI DARI FITNAH/ILMU HITAM.

DIMARAHI OLEH BOSS ANDA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Doa ini juga sebagai doa penunduk kepada orang atasan yang garang dan tidak bertimbang rasa. Jika diizin Allah SWT, insha Allah boss yang garang akan tunduk dan hormat kepada kamu. Jika berjumpa seseorang yang kita baru kenal dan orang itu ada niat yang tidak baik terhadap kita. Insha Allah, Allah SWT akan pelihara kita dari segala perbuatannya jahatnya. Dan banyak kafiatnya lagi ayat ini.


BACA BAHAGIAN INI DARI SURAH AL-ANFAL: AYAT 17

Maksud Ayat 17

Maka bukanlah kamu yang membunuh mereka, akan tetapi Allah jualah yang menyebabkan pembunuhan mereka dan bukanlah engkau (wahai Muhammad) yang melempar ketika engkau melempar, akan tetapi Allah jualah yang melempar (untuk membinasakan orang-orang kafir) dan untuk mengurniakan orang-orang yang beriman dengan pengurniaan yang baik (kemenangan) daripadaNya. Sesungguhnya Allah Maha Mendengar, lagi Maha Mengetahui.

Cara mengamalkan dan menggunakan:



1.    Baca selepas solat sebanyak yang boleh sekurangnya 9x. Jadikan zikir sebaiknya.

2. Bacakan doa ini semasa dalam perjalanan untuk sesuatu urusan sebelum  mesyuarat/perjumpaan/mengadap orang atasan yang akan kita jumpa nanti.

InsyaAllah, Allah akan sentiasa melindungi kita dan tidak memberi peluang kepada orang lain yang mempunyai niat yang tidak baik seperti memfitnahkan, memarahi,dengki, guna sihir dan perkara-perkara yang tidak baik. Gunakan untuk kebaikan.



Wasallam.

Sumber: Dari kakak angkat isteriku yang selalu berguru. Semuga beliau dirahmatiNya.

"DOA ITU SENJATA ORANG MUKMIN, MAKA BERDOALAH KERANA DIA MAHA PENDENGAR"


Share on Google Plus

About Captain

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment